22:06 1399/09/09

از نخستین مجله تخصصی و هوشمند گلف کشور با حضور دکتر صالحی‌امیری رئیس و سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف ایران و دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا رونمایی شد.

به گزارش سرویس ورزشی مفتاح نیوز؛ دکتر صالحی امیری که به صورت وبینار در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: به دلیل رعایت پروتکل ها به صورت وبیناری حاضر شدم و پوزش من را از عدم حضورم بپذیرید.
امیدوارم شرایط به حالت قبلی برگردد. صمیمانه از فدراسیون که در حال فعالیت های جدی هستند تشکر میکنم.
گلف برنامه محور است و این باعث افتخار است.
ورزش ایران و همه فدراسیون ها باید از اتاق فکر برخوردار باشند و گلف هم جلودار در این زمینه است.
وی تاکید کرد: مجموعه گلف رو به جلو است و از این فدراسیون حمایت می کنیم. مهم ترین نیاز ورزش اجتماعی شدن آن است. باید گلف نیز اجتماعی شود. در متن جامعه تبلیغ گلف به عنوان یک نیاز باید احساس شود. گلف جذاب است و می تواند باعث نشاط اجتماعی شود.
وی افزود: این رشته کم هزینه است و میتواند باعث رشد نشاط اجتماعی شود. برای گلف یک برنامه ١٠ ساله بنویسید تا روند رو به رشد شما ادامه داشته باشد. کمیته و وزارت ورزش هم از شما حمایت می کند.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از این اقدام فرهنگی تشکر میکنم. فدراسیون گلف تحولات خوبی داشته و نشان از برنامه محور بودن فدراسیون است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف و معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری نیز در این مراسم گفت:گلف می تواند با کمک وزارت ورزش و کمیته به عنوان یک رشته موفق در ورزش ایران معرفی شود. رسانه ها نیز می توانند برای رسیدن به این مهم به این رشته کمک کنند و رونمایی از نشریه تخصصی گلف کار ارزشمندی بود.

دکتر حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف ایران و دبیرکل کنفدراسیون مینی گلف آسیا نیز در این مراسم گفت:امروز روز بزرگی برای این رشته است ورسانه همیشه یار و یاور ما بوده است. فدراسیون با همه ظرفیت های خود به دنبال همگانی کردن این رشته است.

این مجله به عنوان پرتیراژترین نشریه ورزشی کشور با یک میلیون نسخه الکترونیکی و ٢٠٠٠ نسخه چاپی کار خود را آغاز کرده است.

منبع:روابط عمومی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران

مطالب پیشنهادی