رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان : راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مقبره علامه مجلسی


به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام توسلی اظهار کرد: همزمان با شیوع و گسترش ویروس کرونا وجهت جلوگیری از شیوع این ویروس و در پی تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی تصمیم برراه اندازی کارگاه تولید ماسک ،لباس پرستاران و افسران جبهه سلامت شد.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بقاع متبرکه ناحیه یک صورت گرفته است، افزود: آستان مقدس امامزادگان ناحیه یک روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع نذری جلوگیری می‌شود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مقبره علامه مجلسی خبر داد و گفت : کارگاه‌تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمین آستان مقدس امامزادگان با هزینه بالغ بر 500میلیون ریال راه‌اندازی که در حال حاضر روزانه 300ماسک و 50 دست لباس پرستاری تولید می شود.

 
وی با بیان اینکه اوقاف اصفهان برای حفظ سلامتی مردم، جلوگیری از شیوع ویروس و شکست دادن این ویروس ۱منحوس تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از خانه‌های خود بیرون نیایند تا چرخه شیوع این بیماری قطع شود.

مطالب پیشنهادی