20:01 1399/01/09

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور شورای تامین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌هایی که منجر به تجمع می‌شود، اداره کل اوقاف استان هیات مجازی را برای جلوگیری از قطع ارتباط فرهنگی با جامعه راه اندازی کرد.


وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه، افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت اعیاد شعبانیه در هیات مجازی استان تدوین شده که اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در روزهای شنبه ،یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود،بیان کرد: این برنامه‌ها در درگاه مجازی امامزادگان شاخص استان اصفهان به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش همه باید برای اقدامات پیشگیرانه از کرونا باشد، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شاهد ریشه کن شدن هرچه زودتر ویروس کرونا در کشور باشیم و سلامتی کامل به جامعه برگردد.


وی در ادامه افزود: مناجات شعبانیه نیز هر شب جمعه از تعدادی از بقاع استان و شهرستان ها به صورت مجازی پخش می شود.

 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: بر مبنای شرایط گسترش تمدن‌سازی براساس بیانیه گام دوم رهبری تلاش می‌کنیم مراسمات نیمه شعبان در استان انجام شود، با این امید که در جمهوری اسلامی به عنوان الگوی موفق عدالت‌مدار حاکمیت دینی تشیعی یک الگوی جدید برای عالمیان در مقابل آمریکا ارائه شود.

مطالب پیشنهادی