11:15 1399/05/02

محمد صادق میرصالحیان مدیر انتشارات حدیث راه عشق در گفت وگو با خبرنگار مفتاح، در خصوص راه اندازی نمایشگاه مجازی فروش کتاب در سایت حدیث بوک گفت: راه اندازی این غرفه به چند جهت برای ما مهم بود. تعطیل شدن نمایشگاه بین المللی کتاب؛ که هجم عظیم معرفی کتاب را پوشش می داد، دلیل اول بود.لغو نمایشگاه ناشران وعلاقه مندان را دچار مشکل کرد و شاید راه اندازی این غرفه بتواند گوشه ای از این مشکل را جبران کند.

وی با اشاره به ارئه تخفیف در غرفه فروش کتاب افزود: البته امروز هزینه تمام شده کتاب بالا است اما ما تلاش کردیم در غرفه مجازی این تخفیف را پوشش بدهیم. انتشارات حدیث راه عشق تلاش کرد در هفته ازدواج و خانواده، شرایط ویژه‌ای  داشته باشد و تخفیف 30 درصدی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.  

میرصالحیان علت دیگر راه اندازی غرفه مجازی فروش کتاب را شرایط حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا عنوان کرد وافزود: در شرایط کنونی که باید حضور در جامعه محدود شود و بهتر است کمتر از خانه خارج شویم، بهتر است خرید کتاب هم به صورت اینترنتی انجام بشود. مخاطبان خرید را انجام می دهند و کتاب درب خانه به آنها تحویل داده می شود.  

وی در ادامه تاکید کرد، امیدواریم با حمایت مخاطبان از طرح غرفه مجازی فروش کتاب بتوانیم در اینده قدم‌های موثرتری برداریم.

نمایشگاه مجازی فروش کتاب به مناسبت هفته ازدواج وخانواده با تخفیف 30 درصدی از یکم تا 10 مرداد ماه در سایت حدیث بوک، دایر است و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.hadisbook.irhttp و یا شماره تلفن 09133165543 اقدام به خرید کتاب کنند.

انتشارات حدیث راه عشق از سال 1382 به عرصه فرهنگی کشور وارد شد. این مجموعه فرهنگی که ادامه دهنده مسیر موسسه حدیث راه عشق بود با تدوین وچاپ کتاب در حوزه های گونانگون ازدواج خانواده، تاریخی واجتماعی، فرهنگ و هویت اسلامی مطالب ارزشمندی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

مطالب پیشنهادی