18:07 1398/04/26

به گزارش مفتاح به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی روز چهارشنبه با صدور پیامی درگذشت معاون اسبق عملیات آجا، پدر توپخانه ایران و از پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در پیام نماینده ولی فقیه در ارتش آمده است: خبر درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان، فرمانده دلیر عرصه‌های مقاومت و رزمنده سرافراز ارتش اسلام، موجب تأثر و تألم خاطر رزمندگان و فرماندهان سال‌های دفاع مقدس شد.

حجت الاسلام محمد حسنی در این پیام عنوان داشت: این فرمانده سرافراز، اسوه مقاومت و مجاهد فی سبیل الله که با تکیه بر ایمان و اندوخته‌های فراوان سال‌های متمادی خدمت صادقانه و تجربه اندوزی از میدان‌های رزم و جهاد در مدار خدمت‌گذاری مخلصانه به اسلام راستین قرار داشت و با کارنامه‌ای مملو از رشادت و ایثارگری به دیدار معبود شتافت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضایعه فقدان اندوه‌بار این سرباز ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده آن مرحوم و عموم همرزمان آن فرمانده مخلص و ولایی در نیروهای مسلح بویژه همرزمان عزیزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و برای آن عزیر سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سوگوار، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت کرد.

امیر سرتیپ احمد ترکان، معاون پیشین عملیات ارتش جمهوری اسلامی و پدر توپخانه ایران، از قهرمانان و نوابغ دوران هشت سال دفاع مقدس و یار دیرین شهید صیاد شیرازی صبح روز دوشنبه در ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

مطالب پیشنهادی