به گزارش خبرنگار مفتاح؛ حسین صادق زاده دبیر جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در استان اصفهان طی یادداشتی به قضیه افزایش بهای حاملهای انرژی در این وهله به گونه موجود واکنش نشان داد و بیان داشت: "شب گذشته زمزمه های پیشین تغییر قیمت بنزین! و نه افزایش آن به واقعیت پیوست، ولی رفتار نسنجیده دولت در انتخاب زمان و نوع تغییرات در حاملهای انرژی باعث میشود که عموم مردم ضمن برداشت نسبتا نامطلوب از این روز که سالروز میلاد پیامبر خوبیها و مهربانیهاست، موجب نارضایتی های اجتماعی که مورد استقبال برخی کج اندیش است خواهد شد.
چرا دولت زمان مناسب تری که مقارن با مناسبت ملی یا مذهبی نباشد را برای اجرای این مهم انتخاب نکرد و این موضوع را چند روز قبل یا بعد از 17 ربیع الاول در دستور کار قرار نداد؟
ضمن اینکه اکنون که ایران اسلامی در وضعیت تحریم در تحریم قرار دارد و هر اقدام ناشایست در مراجع تصمیم ممکن است کشور را آبستن حوادث مشابه ده سال گذشته کند و نیز رهبر معظم انقلاب هم  که در اینباره و بر ایجاد ارامش کشور توسط مسئولین تاکیدات بسیار داشتند، لذا دولت می توانست دو اقدام گرانی بنزین و شروع به سهمیه بندی را در دو مرحله با فاصله زمانی مناسب شروع کند که از آسیب نارضایتی های مردمی جلوگیری نماید و چه بسا برخی تصمیم گیران این موضوع بدنبال همین هدف باشند.
در هر حال ورود شوک به ملت در هر صورت مضر به حال کشور بوده و متصدیان امر خواسته یا ناخواسته با نارضایتی مردم آب به آسیاب دشمن خواهند ریخت.
باشد که سیستم های نظارتی و امنیتی در این خصوص اهتمام همیشگی را داشته و علل این اقدام توامان را رصد کنند و جوانان انقلابی و فعال نیز ضمن شفاف کردن فضا به تنویر وضعیت کنونی و اقدامات مسئولین برای مردم همت کنند."
پایان خبر/

مطالب پیشنهادی