14:46 1399/07/01

 به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری" در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس تنها دفاع از یک خاک و سرزمین نبود بلکه دفاع از حقیقت، حرّیت، شرافت، انسانیت و دفاع از همه ارزش های والای الهی بود.

وی   اظهار داشت: دشمن بعثی با سؤ استفاده از خالی بودن پادگان ها و نبود نیروی نظامی منسجم و فرار بیشتر فرماندهان ارشد ارتش رژیم منحوس شاهنشاهی در آغازین روزهای انقلاب  به کشورما حمله کرد و تصور می کرد می تواند انقلاب نوپای ملت ایران را در مدت زمان کمی از بین ببرد و برای اربابان غربیش خوش رقصی کند، غافل از اینکه ملت بزرگ ایران جهاد با ظلم و بیدادگری را تازه شروع کرده بود.

سردار میرحیدری همچنین دفاع مقدس را نماد وحدت ملت بزرگ ایران عنوان و خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی  باعث شد  مردم ما هم متحد و منسجم شده و گوش به فرمان ولی امر خود، با ایمانی راسخ مقابل تمامیت استکبار ایستاده  و بعد از 8 سال هیمنه آن را در هم بشکنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مقاومت مردم در شرایط امروز هم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست اظهار داشت: امروز هم اگر مردم شریف ایران مقاومت در دروان دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند و با وحدت و همبستگی در دفاع از ارزش های الهی مقاومت کنند مطمئناً شاهد موفقیت های بسیار زیادی در عرصه های مختلف از جمله در مقابل تحریم های ظالمانه ای که استکبار بر علیه این مردم اعمال می کند خواهیم بود.

سردار میرحیدری، با بیان اینکه دفاع مقدس هیچ وقت تعطیل شدنی نیست و همچنان ادامه دارد تصریح کرد: دیروز دشمن مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور ما را تهدید می کرد و امروز با استفاده از سلاح  رسانه و شبکه های اجتماعی وارد منازل مردم شده و هویت، فرهنگ، اصالت و ارزش های انقلابی و اسلامی ما را هدف گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اگر دیروز رزمندگان اسلام با نثار جان خود امنیت، آسایش و آرامش را برای ما فراهم کردند ، امروز هم نیروهای خدوم ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دلاور با همان روحیه و انگیزه دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند و اجازه نمی دهند این انقلاب و این نظام به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ای برای برپایی انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دانست و اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم برای فراهم کردن زمینه های ظهور آن حضرت مطیع امر ولایت بوده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در حفظ ارزش ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

مطالب پیشنهادی