10:30 1396/11/01

به گزارش مفتاح، عضو اصلاح طلب شورای چهارم گفت: نقد گذشته و زیر سوال بردن مدیران قبلی نه تنها رفتار صحیحی نیست بلکه آزار دهنده و برخلاف میل عمومی مردم است.

 احمد حکیمی پور عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه بهتر است مدیران جدید عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند با انتقاد از رفتارهای غیر اخلاقی مدیران گفت: بنده معتقدم به جای آنکه علیه مدیر قبلی اظهار نظر کنیم بهتر است مدیران و مسوولان جدید عملکرد و توفیقات خود را تبیین کنند، چرا که نقد گذشته و زیر سوال بردن مدیران قبلی نه تنها رفتار صحیحی نیست بلکه آزار دهنده وبر خلاف میل عمومی مردم است. بی شک اگر از این رفتارهای سیاسی دست برنداریم به زودی با واکنش‌های منفی مردم مواجه می شویم.

وی با اشاره به اینکه رفع کاستی ها وظیفه مدیران تازه ورود است، تصریح کرد: هر مدیری که مسئوولیت جدیدی را می پذیرد بدون تحقیق و اطلاع از وضعیت نهاد مربوطه پشت میز مدیریت نمی رود بنابراین از وضع آن مجموعه اعم از مثبت یا منفی آگاه است پس با توجه به اینکه با علم به وضعیت موجود مسئوولیت را پذیرفته دلیلی برای نقد گذشته ندارد بلکه عمده مسئوولیت وی کمک به رفع کاستی ها, اصلاح گذشته و پیشبرد فعالیت ها به نفع جامعه است.

حکیمی پور با تاکید براینکه اگر تخلفی صورت گرفته نهادهای نظارتی باید آن را بررسی کنند نه شهردار تهران افزود: به نظر می رسد مسوولین باید به جای ارائه نظر شخصی نقش دستگاه های بازرسی ونظارتی را پر رنگ تر کنند چرا که طبیعتا اگر در نهاد وارگانی تخلف یا ابهامی وجود داشته باشد باید از طریق مسیر قانونی و از سوی نهادهای ذی ربط دنبال شود نه اینکه مدیر جدید به خودی خود نقش نهادهای نظارتی را ایفا کند و مدیران پیشین را مورد اتهام قرار دهد.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی