به گزارش مفتاح و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار" مهدی معصوم بیگی"  گفت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب با اطمینان از خالی بودن منزل اقدام به تخریب درب ورودی کرده و با وارد شدن در منزل گاو صندوقی که حاوی طلاجات و دلار به ارزش 40 میلیارد ریال بوده را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می داد یک باند حرفه ای در این سرقت دست داشتند که احتمال سرقت های دیگر نیز توسط آنان متصور بود ، گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و از تمامی ظرفیت های علمی و اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری این باند استفاده شد.

سردار معصوم بیگی، ادامه داد: سرانجام پس از چندین هفته کار ویژه و شبانه روزی توسط کارآگاهان، مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه تمامی آن ها که 5 نفر بودند دستگیر و به بزه ارتکابی اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان گفت: متهمان پس از فروش 30 ميليارد ريال از اموال مسروقه اقدام به خريد باغ، ويلا ، خودرو و يک باب منزل کرده بودند که با هماهنگي مقام قضائي تمامی اموال مذکور توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی و انتقال اموال مسروقه به مال باخته گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری پول،ارز، طلاجات و اموال با ارزش خود در منازل خودداری کرده و آن ها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند

مطالب پیشنهادی