14:52 1397/08/13

 

 

به گزارش مفتاح، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت : حدود 20 روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت 2 کیلو و 500 گرم طلا از یک طلافروشی در شهر"اصفهان" مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد 3 سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده‌اند و پس از ضرب‌وجرح فروشنده طلاها را سرقت و متواری می‌شوند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند هر 3 سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام 3 اکیپ عملیاتی در 3 شهر مختلف آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طلاهای مسروقه را به مبلغ 6 میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، بیان داشت : کلیه حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلاها خریداری‌شده بود نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد : خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان ، اراذل‌واوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان "تيران و كرون" از اجراي طرح مرصاد و دستگيري 22 نفر از مجرمان و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد.

سرهنگ "علي صادقي" درباره این خبر اظهار داشت : در راستاي اجراي اهداف قرارگاه عملياتي اقدام و عمل ، طرح مرصاد در حوزه اين فرماندهي با رصد تخصصی صورت گرفته به صورت 24 ساعته انجام شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد 22 نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و مجرمان دستگیر شدند.

سرهنگ صادقي بیان داشت : همچنین مقدار 400 گرم از انواع مواد مخدر، 4 دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه نیز کشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان تيران و كرون با بيان اين موضوع كه پليس بصورت شبانه روزي و با تمام توان تلاش مي كند تا امنيت و آرامش را براي شهروندان فراهم سازد، اعلام داشت: متهمان و مجرمان دستگير شده در اين طرح به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف 35 تن شكر احتكارشده در خميني شهر

فرمانده انتظامي شهرستان "خميني شهر"، نیز از کشف مقدار 35 هزار كيلو گرم شكر احتكار شده در يك انبار به ارزش يك ميليارد و200ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "علي جعفري نژاد" گفت : در پي سوء استفاده برخي از فروشندگان و توزيع كنندگان كالاهاي اساسي مردم ، موضوع شناسايي و برخورد با محتکران اقتصادي در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا با کسب خبري مبني بر احتکار مقادير زيادي شكر در يك انبار بزرگ در خميني شهر بلافاصله تيم هايي ازماموران پليس آگاهي شهرستان براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت :در بازرسي از اين انبار 35 هزار كيلو گرم شكر احتکار شده کشف و یک نفر دستگیر شد .

سرهنگ جعفري نژاد با اشاره به اينکه ارزش کالاي کشف شده در مجموع توسط کارشناسان يك ميليارد ودويست ميليون ريال برآورده شده، خاطر نشان کرد: انبار پلمب و متهم نیز پس از تشکيل پرونده به مقام قضائي تحویل داده شد .

اين مقام انتظامي در پايان با بيان اينكه برخورد با مفاسد اقتصادي در اولويت کاري ناجا بوده و پليس با کساني که کالاهاي مورد نياز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع مي کند و بر اين موضوع نظارت دقيق دارد. از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

مطالب پیشنهادی