21:40 1396/10/17

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدي معصوم بيگي" اظهارداشت : در پي دریافت شکاياتي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان،  شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران پليس آگاهي پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي و اطلاعاتی موفق شدند 3 سارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در مخفيگاهشان دستگير كنند.

سردار معصوم بيگي اضافه كرد : افراد دستگير شده هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شدند به سرقت 24 ميليارد ريال اموال از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره به تحويل سارقان به مراجع قضائي به شهروندان توصيه کرد: از نگهداري وجه نقد، طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداري کنيد، هنگام خروج از منزل اگر به خودرويي که سرنشينان آن مشکوک هستند مواجه شديد شماره خودرو را يادداشت کنيد، در اوايل شب به تردد افراد غريبه در آپارتمان ها حساس باشيد و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهيد، منازل خود را به سيستم هاي اعلام خطر،آژير و دوربين مدار بسته مجهز کنيد و به اين موضوع توجه داشته باشيد كه گاو صندوق مکان مناسبي براي نگهداري اموال با ارزش نيست .

مطالب پیشنهادی