به گزارش مفتاح به نقل از مهر، ناصر مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عدم ثبت صورت‌جلسه انتخابات هیئت‌مدیره در تاریخ مقرر در اداره ثبت شرکت‌ها، هیئت‌مدیره فعلی خانه مطبوعات استان البرز از امروز فاقد رسمیت است.

مقدم با استناد به ماده ٣٣ اساسنامه خانه مطبوعات، خاطرنشان کرد: هیئت‌مدیره خانه مطبوعات باید پس از تأیید صحت انتخابات توسط نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت طی مراحل ثبت قانونی، ظرف ٢٠ روز بعد از تاریخ قبولی هیئت‌مدیره، همه اوراق، اسناد، دفاتر، حساب‌ها، مُهر و موجودی‌های خانه مطبوعات به هیئت‌مدیره جدید تسلیم و پس از ثبت تغییرات در اداره ثبت شرکت‌ها، ترتیبی اتخاذ شود تا امضاهای مجاز معرفی شود، که این امر محقق نگردیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم گذشت بیش از یک سال و پیگیری‌ها و تشکیل جلسات متعدد با حضور اعضاء هیئت‌مدیره خانه مطبوعات اقدامات لازم برای این مسئله به نتیجه نرسیده است و این امر موجب تضییع حقوق اصحاب رسانه استان شده است.

مقدم افزود: انتخابات جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان هم‌زمان با تعدادی از استان‌های کشور به‌صورت الکترونیکی در اسفندماه توسط این اداره کل برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: امید است اصحاب رسانه استان با توجه به شرایط عضویت در فرصت مناسب نسبت به ثبت‌نام اقدام لازم به عمل‌آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بدیهی است اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص متعاقباً اعلام می‌شود.

مطالب پیشنهادی