12:51 1399/06/15

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه معلمان و دانش آموزان در شرایط متفاوت سال تحصیلی را آغاز می کنند، اظهار کرد: امیدوارم آغاز متفاوت سال تحصیلی به همراه رعایت همه پروتکل های بهداشتی با خلاقیت مدیران شایسته به ویژه توجه مدیران و برنامه ریزی در شورای آموزش و پرورش، زمینه را برای آرامش دانش آموزان و خانواده آنها فراهم کند.

وی ادامه داد: شرایط کنونی به خاطر ویروس کرونا شرایط سختی است؛ فعلا فعالیت هفته اول مدارس در اصفهان مجازی است اما طبق روال هر سال، پنجشنبه گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پروش استان، رئیس شورای شهر و فرمانده پلیس راهور استان در حالی از آمادگی شهر برای شروع سال تحصیلی سخن گفتیم که همدل و همراه شدیم، عرصه آموزش و پرورش هم در شهر ما دچار مشکل نشود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهر برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل دارد و حوزه حمل و نقل شهری با همه امکانات به ویژه مترو و اتوبوس ها در سراسر شهر آماده جابجایی معلمان و دانش آموزان است تا خللی به امر آموزش که باید قاعدتا دائمی تلقی شود، وارد نشود.

وی افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده، دانش آموزان هم باید این شرایط را درک کنند چراکه همه در تلاش اند تا دانش آموزان در سلامت تحصیل کنند و نه تنها خود دچار مشکل نشوند بلکه مراقب دیگران هم باشند.

نوروزی گفت: دانش آموزان و دانشجویان آینده شهر هستند و تلاش ما برای ساختن فردایی بهتر برای اینهاست تا در شرایط آرام به تحصیل بپردازند.

 

مطالب پیشنهادی