سخنگوی جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در جمع جوانان اصفهانی جوانان انقلابی برای مبارزه با فساد با هیچ جریان سیاسی هماهنگی نمیکنند

به گزارش خبرنگار مفتاح؛ جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در استان اصفهان اعلام موجودیت کرد.

حجه الاسلام مهندس سید محمد آقامیری سخنگوی این جنبش با حضور در جمع تعدادی از جوانان نخبه شهر اصفهان اعلام کرد این جنبش بر اساس لبیک گویی به بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل و در سطح کشوری شروع به فعالیت نموده است. وی در ادامه گفت: این جنبش یک تشکل سیاسی فراجناحی و یک تشکل مردمی فراگیر می باشد.

سخنگوی جنبش اصلاحات انقلابی یکی از اهداف تشکیل این جنبش را ایجاد وحدت بین جوانان نخبه و توانمند فارغ از جناح بندی های سیاسی نامید تا بتوانند پس از چهل سال بدور از هیاهوی جناحی باطل عرصه مدیریت کشور را بدست بگیرند و با فاصله گرفتن از جناح های سیاسی و کنار گذاشتن اختلافات پوچ و بی معنا برای گره گشایی از مشکلات کشور تلاش کنند .

مهندس آقامیری اظهار داشت: با تبعیت از فرمایشات رهبری باید جوانان و خصوصا نخبگان جوان شانه های خود را زیر بار مسئولیت دهند تا مشکلات کشور را که روز به روز بر حجم آنها افزوده می شود با برنامه ریزی مدون برطرف کنند.

وی در ادامه گفت: مردم عزیز اصفهان بدانند که راه حل مشکلات به دست جوانان توانمند، متعهد و متخصص خودشان حاصل می شود نه بدست آقایانی که بارها و بارها بر مسند قدرت تکیه زده اند ولی متاسفانه هنوز مشکلات کشور همچنان باقیست... معلوم است که کشور به جوانان متخصص، با برنامه و تازه نفس نیاز دارد نه آقا و آقازاده هایی که از مستی ثروت و ویژه خواری جز به منافع حزب و گروه خود فکر نمی کنند و نمی توانند درکی از مردمی که ولی نعمت آنان هستند داشته باشند چرا که ذره ای از فقر و محرومیت را نچشیده اند.

آقامیری با بیان انتقاد جدی از عملکرد اقتصادی دولت و مجلس این دو را مسبب اصلی وضعیت بد اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد همچنان که اول انقلاب در جنگ نظامی، مدیریت جنگ به دست جوانان، نخبگان و مدیران جوان کشور بود در شرایط فعلی نیز تنها راه نجات اقتصاد کشور اتکا به همین جوانان است و گفت: درصورتی که از این گردنه سخت اقتصادی به کمک جوانان نخبه و نخبگان با تجربه عبور کنیم؛ ایران به یک مدل جدیدی از قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد که آه از نهاد دشمنان خارجی و منافقین داخلی در خواهد آمد

وی همچنین گفت جریانات سیاسی حاکم بر کشور به جای اینکه حامی مردم باشند حامی حزب‌‌، باند و تیر و طایفه خودشان هستند که فقط روی رای مردم سوار می شوند و وقتی به بالا رسیدند درب ها را می بندند و همه را فراموش می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: برخی از افراد در هر دو جریان سیاسی در لجن زار اشرافیت فرو رفته اند. درد بزرگ امروز نظام همین طبقه مرفه سیاستمدار هستند که هر روز هم گردن کلفت تر می شوند و فرصت حضور در صحنه سیاسی و مدیریت کشور را به غیر از هم قبیله ایی های خود نمی دهند.
من با احترام به بزرگان هر دو جریان سیاسی می گویم که تاریخ مصرف این دو جریان پیش مردم تمام شده است چرا که خروجی این جریانات سیاسی متاسفانه پرورش برخی آقا زاده های ویژه خوار شده است که اتفاقا بسیار عطش دارند که وارث این نظام شوند!
آقامیری گفت:
جوانان نخبه، انقلابی و متعهد دیگر این وضعیت را تحمل نمی کنند و برای مبارزه با مدیران فاسد و در جهت اقتدار و سربلندی این کشور با هیچ جریان سیاسی هماهنگ نمی کنند..

وی گفت :این جنبش برنامه محور بوده و اعلام کرد: برنامه اقتصادی جنبش که معطوف به پیشرفت همه ‏جانبه کشور است با محوریت تحقق عدالت و مبارزه با مصادیق بارز فقر، فساد و تبعیض تنظیم شده است؛
فقر و فساد و تبعیضی که عمدتاً زائیده ساختارها و سازوکارهای اقتصادی فقرآفرین، فسادزا و تبعیض ‏آمیز در ساحت حکمرانی کشور است و این برنامه ها بزودی اعلام می گردد.

حجه الاسلام سید محمد آقامیری همچنین آقای حسین صادق زاده که از نخبگان جوان، حقوقدان و از فعالین عرصه رسانه می باشد را به عنوان مسئول جنبش در استان اصفهان معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد که جوانان و نخبگان استان با محوریت فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب با حضور در این جنبش مردمی مثل همیشه استان اصفهان را پیشرو در تبعیت از ولایت با عزمی راسخ نشان دهند.

مطالب پیشنهادی