به گزارش مفتاح و به گزارش پایگاه خبری پلیس، آیت الله "سیدیوسف طباطبایی نژاد" در دیدار فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد ضمن تبریک این هفته، گفت: به سهم خود از زحماتی که نیروهای انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم می کشند، تقدیر و تشکر می کنم و یاد و خاطره همه شهدای این نیرو به ویژه شهید استواریکم "میلاد امینی" که اخیراً به خیل شهدا پیوسته را گرامی می دارم.

وی افزود: معتقدم جلوگیری از کارهای خلافی که امروز در تمامی شهرها و روستاها انجام می شود، نباید منحصر به این نیرو شود بلکه باید همه مردم برای امنیت کشور وارد میدان شوند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: بایستی فرهنگ ارتباط مردم با پلیس و مشارکت آنان در تامین امنیت جامعه ارتقاء پیدا کند و در جامعه نهادینه شود چراکه حتی یک مورد وقوع جرم هم برای نظام اسلامی ما ناپسند است و همه باید برای سلامت جامعه تلاش کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: امروز تنها نیرویی که دائماً برای حفظ امنیت کشور جنگ می کند، نیروی انتظامی است البته آن هم نه فقط امنیت فیزیکی بلکه در عرصه امنیت فرهنگی، فکری و اخلاقی هم مبارزه و تلاش صورت می گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز بحمدلله با تلاش نیروهای انتظامی و دیگر نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای  دنیا است و شما باید برای سربلندی این انقلاب و تنها کشور شیعه در دنیا تلاش کرده و این شرایط را حفظ کنید.

وی افزود: امیدوارم خداوند به همه شما نیروهای انتظامی توفیق دهد تا قدم های خوبی برای امنیت کشور بردارید و الگویی موفق از پلیس اسلامی را به جهانیان معرفی کنید و ان شاء الله با این اقدامات به گام سوم انقلاب برسیم.

آیت الله طباطبایی نژاد، به اقدامات مثبت نیروی انتظامی در خصوص مقابله با قاچاق کالا پرداخت و ضمن تقدیر از انجام این اقدامات، اظهار داشت: توصیه من این است که ناجا تیغ تیز خود را برای دانه درشت های قاچاق کالا قرار دهد.

مطالب پیشنهادی