سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز داوری و بررسی آثار ارسالی نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم خبر داد.

به گزارش مفتاح نیوز؛ محمودرضا دارایی  اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران چهارم آذرماه تا ۲۵ اسفندماه ۹۹ برگزار شد و داوری و بررسی آثار ارسالی به آن از امروز با حضور محمد علی دانشگر، دبیر این جشنواره و داورانی چون رحیم موسوی، حسن جواهری، اسماعیل همتی، احمد مرادی حقیقی، محمد حسن معجونی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان آغاز شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان این که این جشنواره با محورهای حماسه‌های مذهبی و ملی، حکایات اخلاقی، آموزش‌های شهروندی، معرفی فضاهای تاریخی و دیدنی شهر و ضربی‌خوانی عید نوروز برگزار شد، افزود: در مجموع بیش از ۲۰۰ اثر در رده سنی کودک و نوجوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره ملی را ارج نهادن و تقویت هنر نقالی، قصه گویی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: آئین اختتامیه این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد./ایمنا

مطالب پیشنهادی