11:27 1399/12/30

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان در گفت و گو با فارس: جبهه وحدت ملی در استان اصفهان آغاز به کار کرد

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان گفت:جبهه وحدت ملی در استان اصفهان از جبهه‌های رسمی کشور است که در بخش‌های منشعب از حوزه‌های سیاسی با توجه به تعاریفی که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای آن داشته فعالیت خود را از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ آغاز کرد.

به گزارش مفتاح نیوز؛ حسین صادق‌زاده پوده عضو شورای راهبردی و دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص جبهه وحدت ملی اظهار داشت:جبهه وحدت ملی در استان اصفهان از جبهه‌های رسمی کشور است که در بخش‌های منشعب از حوزه‌های سیاسی با توجه به تعاریفی که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای آن داشته فعالیت خود را از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ آغاز کرد.

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان ادامه داد: جبهه وحدت ملی در ذیل تعاریفی که برای اعتلای شاخص‌های نظام جمهوری اسلامی‌ ایران در نظر گرفته شده و نیز با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب‌ برنامه‌های‌ خود را تعریف و در دستورکار خود طی برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت قرار داده است.

عضو شورای راهبردی جبهه وحدت ملی استان اصفهان افزود:در حال حاضر با توجه به اینکه قریب به سه ماه تا انتخابات شورای اسلامی‌ شهرها باقی مانده مجموعه جبهه وحدت ملی نیز خود را از این قاعده مستثنی ندانسته و طبق مجوزهای موجود به شکل فرآیندمحوری و فراخوان نامزدهای انتخاباتی جهت شرکت در فرآیند این جبهه به صورت کشوری اقدام کرده است.

صادق‌زاده پوده در خصوص فعالیت‌های این جبهه برای انتخابات شورای اسلامی شهر ادامه داد: در بحث انتخابات ابتدا با توجه به مجوزی که از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اخذ و نمایندگی استان‌ها که از طریق وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ شده فعالیت را شروع کردیم.

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرآیند انتخابات به این صورت است که سامانه‌ای به نام «سامانه ائتلاف وحدت ملی» در وب‌سایت http://vahdatmeli.com راه‌اندازی شده و از طریق این سامانه داوطلبان نامزدی انتخابات شورای اسلامی شهر در کل کشور می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های موجود اقدام کنند

وی ادامه داد:در فرآیندی که از طرف جبهه وحدت ملی با مکانیسمی کاملا الکترونیکی تعریف شده در کلیه حوزه‌های انتخابیه کشور اعم از کلان‌شهرها و مراکز شهرستان‌ها و حتی شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر نسبت به ثبت‌نام داوطلبان اقدام می‌شود.

صادق‌زاده پوده درباره روند فعالیت داوطلبان گفت: افرادی که تمایل دارند در این پروسه شرکت کنند در سایت ثبت‌نام کرده و با تکمیل مدارک در زمان مناسب نسبت به حضور در این فرآیند اقدام می‌کنند‌.

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان گفت:در این مسیر شاخص‌ها و پارامترهایی در نظر گرفته شده که افراد بر اساس آن سنجش می‌شوند و در پایان در حوزه‌های انتخابیه، حمایت جبهه وحدت ملی که حمایت ۲۳ حزب و تشکل صنفی را به دنبال دارد به دست می‌آورند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه مختلف لیست‌هایی منتشر می‌شود که این لیست‌ها علاوه بر حمایت جبهه وحدت ملی با توجه به وجود نخبگان مردمی در حوزه‌های مختلف در آن‌ها به طور قطع حمایت قاطبه مردم انقلابی‌ و ولایت‌مدار و دوستداران نظام و رهبری را به دنبال دارد.

صادق‌زاده پوده عنوان کرد: در این مسیر اصفهان نیز لیستی را به صورت مستقل در زمان مقرر قانونی با توجه به فرآیند گزینش افراد منتخب اعلام‌ و انتخاب اعضای اصلح این لیست که از نخبگان با تخصص و تعهد بومی با حمایت رسمی جبهه وحدت ملی صورت می‌گیرد.

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان افزود: در تاریخ‌های مقرر قانونی نسبت به انتشار از طرق مختلف در فضای مجازی و روش‌های مورد تایید آیین‌نامه‌های انتخاباتی وزارت کشور اقدام خواهد شد؛ نیروهای انقلابی استان دارای قابلیت‌های فراوانی هستند و جزو منابع انسانی کشور و نظام محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: مجموعه جوانان و نیروهای انقلابی را در هیچ جای کشور نمی‌توان انحصاراً در مجموعه خاصی تعریف کرد زیرا هر نیروی انقلابی آزاد است که خود را در مجموعه‌ای که مایل است تعریف کند و آزاد بودن نیروهای انقلابی از شاخص‌های اصلی یک انسان انقلابی است.

دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان در پایان افزود:با توجه به موضوعات مطرح شده، جبهه وحدت ملی از امت انقلابی و کلیه هم استانی‌های فهیم می‌خواهد که با  حضور پرشور پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات پای‌بندی خود به اصول نظام و رهبری را نشان داده و در ادامه نسبت به انتخاب نامزدهای اصلح فارغ از صف‌بندی‌هایی که به تازگی صورت گرفته اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی