14:51 1399/05/11

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع)، دکتر محسن حاج کاظمیان، رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) با اعلام خبر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و بدون آزمون تا پایان مردادماه گفت: دانشجویان این دانشگاه با مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فارغ التحصیل می شوند.


علوم قران و حدیث، روانشناسی، حقوق مشاوره، فقه و مبانی حقوق اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی_تبلیغ و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی از جمله رشته های کاشرشناسی این دانشگاه است که حاج کاظمیان به آن اشاره کرد.


وی همچنین رشته های علوم قران و حدیث، روانشناسی اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، نهج البلاغه، تفسیر و علوم قرآنی را از جمله رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه بر شمرد.


حاج کاظمیان با اشاره به سابقه بیش از 30 ساله این دانشگاه در زمینه تحصیلات عالی گفت: این دانشگاه که در حال حاضر نزدیک به هزار دانشجو دارد یکی از مهمترین دانشگاه های حوزه دینی و معارف اسلامی در استان اصفهان است.


وی همچنین در ادامه به مزیت های تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امکان ادامه تحصیل در رشته های دلخواه و بدون در نظر گرفتن رشته مقطع قبلی، برگزاری کلاس های آموزشی در ساعات بعد از ظهر(غیر اداری) ویژه آقایان، فراهم ساختن امکان جذب و استخدام نفرات برتر در سازمانها و نهاد های مرتبط، پرداخت وام تحصیلی قرض الحسنه به دانشجو و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی با محوریت آماده سازی برای اشتغال از جمله مزایای تحصیل در این رشته دانست.


حاج کاظمیان به شرایط ثبت نام در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: داشتن حداقل مدرک دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی شرط ورود به این دانشگاه است و ثبت نام نیز به صورت قسطی و با تخصیص وام به دانشجو صورت می پذیرد و آخرین مهلت ثبت نام نیز پایان مردادماه می باشد.

مطالب پیشنهادی