7:53 1399/09/04
 
ثبت بیش از ۲۰۵ فقره جریمه برای متخلفانبه گزارش مفتاح وبه نقل از  خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پلیس راهور اصفهان برای حفظ سلامت مردم به وظیفه خود عمل می‌کند و افرادی که محدودیت تردد را جدی نمی‌گیرند، جریمه می‌کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه اعلام محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش عبور و مرور در شهر نسبت به روز‌های گذشته شده است گفت:، اما در روز نخست ۲۰۵ فقره جریمه برای متخلفان ثبت شد.

محمدی درباره شهروندانی که خودرویی با پلاک غیر از محل سکونت خود دارند گفت: این رانندگان لازم است که مدارکی دال بر سکونت در آن منطقه برای مثال بیمه نامه همراه داشته باشند تا به ماموران راهور ارائه کنند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

وی درباره اعمال جریمه خودروی این اشخاص به وسیله دوربین گفت: رانندگانی که با این مورد مواجه می‌شوند پس از پایان دوره محدودیت‌ها با در دست داشتن مدارک محل سکونت برای رفع جرایم به پلیس راهور منطقه مراجعه کنند.

بر اساس آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌ها و تردد با هر پلاکی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ممنوع است.

مطالب پیشنهادی