14:09 1399/08/03


به گزارش  مفتاح و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌االاسلام روح‌الله بیدرام با بیان اینکه به مناسبت دهه وقف امسال یک هزار بسته معیشتی از محل اجرای نیات واقفان در شهر اصفهان تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار کرد: این بسته‌ها با همکاری دو اداره شهرستان اصفهان تهیه شده است.


وی افزود: این بسته‌ها امروز با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه توزیع خواهد شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف اصفهان با حضور معاون فرهنگی سازمان است، ادامه داد: همچنین برخی از پروژه‌های عمرانی بقاع شهرستان اصفهان امروز به بهره برداری میرسد.


وی با بیان اینکه ساختمان اداری امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) و مدیریت آرامستان‌های بقاع شهرستان اصفهان یکی از پروژه‌های در دست بهره برداری است، اضافه کرد: باید توجه داشت که 30 پروژه در ناحیه دو شهرستان اصفهان وجود دارد که برخی از آنها بهره برداری و برخی کلنگ زنی است.

بهره برداری از پارکینگ 8000 متری در امامزاده قاسم آران و بیدگل/نذر  20 هزار ماسک 


حجت‌الاسلام بیدرام ارزش ریالی 30 پروژه در دستور کار در ناحیه دو اوقاف شهرستان اصفهان را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: محوطه سازی امامزاده ابراهیم ردان، کاسه بندی سقف رواق امامزاده اسحاق، محوطه سازی و افتتاح سالن چند منظوره امامزاده کرار، بهره برداری از نقشه‌های GIS قبور بقاع متبرکه و .... از جمله پروژه‌های در دستور کار است.

مطالب پیشنهادی