11:02 1399/11/08

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز؛ دکتر سیدجلال عرفانیان رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون گلف ج.ا.ا گفت:مسئولیت کانون شعر و ادب خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی در ستاد مرکزی خدمت رضوی شهرستان ری، به کمیته فرهنگی فدراسیون گلف سپرده شد.

 

عرفانیان ضمن اعلام این خبر افزود:آنچه میتواند فرهنگ ناب در چارچوب سبک زندگی ایرانی_اسلامی را در جامعه اسلامی مان وعلی الخصوص ورزشکاران عزیز کشورمان بیش از پیش نهادینه کند ، هنر و ابزارهای هنری است. اینکه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ساعتها پای شب شعر های شاعران مینشینند نشان دهنده میزان اهمیت این رشته هنری می باشد. رییس کمیته فرهنگی فدراسیون گلف ادامه داد: استفاده از شعر و تولید محتوی بر مبنای این رشته پرطرفدار در سطح جهان ، در راستای ارزشهای بی بدیل انقلاب اسلامی و نگاه همه جانبه به بیانیه ابلاغی گام دوم، با ابزار رسانه ، نه تنها برخی تهاجمات دشمن را خنثی میکند بلکه میتوان به دید یک تهاجم فرهنگی از جنس ارزشهای نظام مقدس اسلامی مان به فرهنگ منحط غرب نیز تلقی شود.
دکتر عرفانیان افزود:ما نباید بنشینیم و یا فقط در مقابل این تهاجمات و یا به تعبیر دیگر امام خامنه ای ، این شبیخون های منحط فرهنگ غرب را تماشا کنیم و فقط دفاع کنیم؛ بنده اعتقاد دارم در مقابل این هجوم فرهنگ مبتذل غرب باید با ابزار هنر ایرانی_اسلامی ، ماضد حمله های مستمر به فرهنگ منحط غرب داشته باشیم. اگر این نگاه و حرکت استمرار یابد دیگر ما در جنگ فرهنگی ما وجوانانمان قربانی هجوم همه جانبه فرهنگ منحرف غرب نمیشویم . عرفانیان در آخر از همه شاعران ورزشکار درخواست کرد با ایجاد یک وحدت رویه وبه وجود آوردن یک تشکیلات محکم هنری و تولید محتوی ورسانه ای ، با هم افزایی هنرمندان ورزشی بیش از پیش این نوع نگاه را در خویش تقویت نماییم. رییس کمیته فرهنگی فدراسیون گلف از همه شاعران خانواده گلف و دیگر فدراسیون ها و ورزشکاران درخواست کرد با حضور موثر خودشان در کانون شعر وادب ذکر شده ، قدم موثری در ایجاد تولید محتوی در محمل رسانه، جهت ترویج و اشاعه ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی در سطح کشور، منطقه وجهان بردارند.

مطالب پیشنهادی