7:24 1399/09/04

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان،حجت‌الله غلامی گفت‌: با اشاره به سازوکار تردد کارکنان واحدهای تولیدی فعال و شرکت‌ها افزود: همزمان با آغاز محدودیت‌های تردد با پیش بینی سازوکاری برای افرادی که بصورت شیفتی در واحدهای خدماتی، بهداشتی و صنایع کار می‌کنند مقرر شد اسامی آنها برای صدور مجوز تردد توسط فرمانداری‌ها، اتحادیه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اخذ شود.

 

وی با اشاره به پیامک ارسالی به این افراد مبنی بر ثبت تخلف تردد آنها اظهار داشت:  پس از ۱۵ روز از  پایان اجرای طرح با اعلام اسامی رانندگان دارای مجوز تردد به پلیس راهور، تخلف آنها اصلاح و مجاز می‌شود.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای محدودیت کرونایی در اصفهان گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های صورت گرفته در روز دوم اجرای محدودیت‌های کرونایی، بیش از ۷۵ درصد از اصناف استان، این محدودیت‌ها را رعایت کردند

 

غلامی افزود: امروز نسبت روز گذشته رعایت محدودیت‌های کرونایی در حوزه اصناف و مشاغل تعیین شده بدلیل حضور نیروهای بازرسی و نظارت مطلوب بود.

 

وی ادامه داد: روز گذشته برخی فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی که فعالیت آنها ممنوع بود، محدودیت‌ها را رعایت نکرده بودند که با حضور تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و تعزیرات و تذکرات داده شده به این دستور تمکین کردند.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: در مجموع وضعیت رعایت ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز و مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی و در کلانشهر اصفهان و شهرهای مرکزی استان به نسبت شهرهای حاشیه‌ای و اطراف بسیار بهتر بود که پیش بینی می‌شود تا ۲ روز آینده این وضعیت مطلوب‌تر شود.

 

وی در باره وضعیت ممنوعیت ترددها گفت: روز گذشته میزان حجم ترددهای ممنوع در ورودی‌های استان و بین شهری با کاهش ۱۰ درصدی و امروز با کاهش ۱۵ درصدی همراه بود.

 

 

مطالب پیشنهادی