به گزارش مفتاح، جمعی از متقاضیان مسکن مهر کردستان در مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی در اقدامی اعتراضی و به نشانه نارضایتی از وضعیت موجود در فرودگاه سنندج تجمع و نارضایتی خود را اعلام کردند.

مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان و مردم استان در حالی صبح امروز در فرودگاه سنندج برگزار شد که به‌ نظر می‌رسید مشکلات و ضعف‌های بسیاری در اتمام پروژه‌های مسکن مهر کردستان وجود دارد که لاینحل باقی مانده است.

جمعی از متقاضیان مسکن مهر کردستان در مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه سنندج در اقدامی اعتراضی و به نشانه نارضایتی از وضعیت موجود با نصب بنر، پلاکارد و تراکت‌هایی خواستار توجه بیشتر وی به مشکلات و وعده‌های "پوچ" دولت به اتمام مسکن مهر در کردستان شدند.

این افراد با در دست داشتن پلاکارد و تراکت‌هایی همچون: «سود مشارکت ناعادلانه و تحمیلی به مسکن مهر دگایران سنندج»، «تأخیر در تحویل»، «کدام دهه فجر...؟؟»، «توان پرداخت اقساط 530 هزار تومانی نداریم»، نارضایتی خود را از وعده‌های دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند.

گفتنی است؛ برخی از متقاضیان مسکن مهر دگایران سنندج در حالی صبح امروز این سخنان را مطرح کردند که شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان، 16 آذر ماه سال گذشته در جلسه شورای مسکن وعده داد بود که: پروژه مسکن مهر "دگایران" سنندج تا قبل از دهه فجر به اتمام می‌رسد، اما تاکنون وعده وی تحقق پیدا نکرده است.

همچنین امیر قادری معاون امور عمرانی استاندار کردستان، در نخستین جلسه شورای مسکن استان که پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان خبر آن را 29 فرودین ماه 96 بر روی خروجی خود قرار داده است، به نکته‌ای جالب اشاره و اذعان کرده [در مجموع نه هزار و 562 واحد دیگر از تعهدات استان کردستان در حوزه مسکن مهر باقی مانده است].

13 دی‌ماه سال گذشته نیز حسن روحانی رئیس جمهور درباره مسکن مهر گفته بود: «مسکن مهر یکی از مشکلات دولت بود، برای اینکه خانه‌ها ساخته شده بود بدون اینکه تسهیلات لازم را داشته باشد، نه مسجدی داشت، نه کلانتری داشت، نه مدرسه‌ای داشت، نه برق بود، نه گاز بود، نه آب و نه جاده بود. دولت بسیار دچار زحمت شد. ان‌شاءلله تا پایان این دولت پرونده مسکن مهر بسته می‌شود و آن را در دولت یازدهم تمام می‌کنیم...» اما متأسفانه همچنان مردم کردستان چشم‌انتظار دریافت "کلید" و تحقق این وعده‌های مسئولان هستند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی