15:02 1399/06/31

همزمان با سراسر کشور و در آغاز هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ومقاومت اصفهان

 
 
 
به گزارش مفتاح و به نقل از  خبرگزرای صدا و سیما؛ مرکز اصفهان؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان درآیین تجلیل وتکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ومقاومت گفت: مدیریت جهادی، حاصل عبور انقلاب اسلامی از مشکلات سخت است.

سردار مجتبی شیروانیان با تاکید بر ترویج فرهنگ و ایثار و مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: به تصویر کشیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حماسه آفرینی مردم را روایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اولیه دفاع مقدس ما را از نیازمندی‌های اولیه تحریم کردند گفت: به برکت خون شهدا و حمایت مردم امروز توانستیم ماهواره نور را به فضا پرتاب کنیم و چشم دشمنان را کور و دوستان را روشن کرد که همه این‌ها به برکت دفاع مقدس است.

استاندار نیز در این مراسم با بیان اینکه استان اصفهان دردوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده گفت : رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با همه کمبود‌ها وسختی‌ها با دشمن مبارزه کردند تا امروز شاهد استقامت و استواری ایران اسلامی باشیم.

عباس رضایی افزود: امروز هم در جنگ اقتصادی وجنایات هرروزه استکبار جهانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی باید با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

در این مراسم نمایشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصفهان گشایش یافت و  از کتاب صوتی حماسه تپه برهانی رونمایی شد.

«حماسۀ تپۀ برهانی» روایت رشادت و ایثارگری دلاور‌مردانی است که به فرمان قافله‌سالار عشق را کمر بسته و فارغ از همۀ تعلقات و دلبستگی‌ها  ، دل را به ذکر و مناجات آزادگی شستند.

در این خون‌نامه، سخن از آزاد‌مردان سینه‌سرخی است که با پای ارادت به میدان‌های نابرابر نبرد شتافتند.

مطالب پیشنهادی