به گزارش مفتاح، عصر روز گذشته (24 بهمن) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش ــ زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفت.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

روابط عمومی قرارگاه نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای پیرامون این حمله انتحاری آورده است: در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن 22 بهمن ماه‌، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران‌، شامگاه امروز (‌چهارشنبه 24 بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه‌، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش ــ زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

مجروحان حادثه تروریستی زاهدان به گروه خونی O نیاز مبرم دارند

مدیر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته زاهدان به گروه خونی O نیاز مبرم دارند.

وی افزود: با توجه به نیاز جدی این عزیزان ضرورت دارد مردم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

‌‌مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان از دارندگان گروه‌های خونی O دعوت کرد تا برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون زاهدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 تسنیم

مطالب پیشنهادی