16:36 1399/04/03
 

 

به گزارش مفتاح ، سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، در نشست خبری خود علت مرگ آسیه پناهی زن آلونک نشین کرمانشاهی را  بیماری قلبی اعلام کرد. 

تخلفات شهری وبرخورد عوامل اجرائیات شهرداری با این تخلفات سالها بازتاب های زیدی در رسانه ها داشته است. برخوردهایی که گاهی آثار جبران ناپذیری دارد.  روز ۳۰ اردیبهشت ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه تصمیمی می گیرند، خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در شهرک فدک را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند. زن 56 ساله کرمانشاهی تلاش می کند از آلونکش دفاع کند ومانع تخریب شود و داخل بیل ادر می نشیند. اما تلاشش به جایی نمی رسد. آسیه خانم با تخریب خانه اش تمام رویاهاش هم تخریب می شود.

پس از تخریب کپر، خانم پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات شد اما در مسیر انتقال دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد و چند روز بعد این خبر در فضای مجازی به صورت گسترده ای منتشر شد.

این خبر اما واکنش های زیادی در رسانه وفضای مجازی داشت اما هیچ مشخص نیست که این اتفاق ها مجددا تکرار نشود. قوانین دست وپا گیر ، حمایت نکردن از قشر محروم و البته فقر دلایل عمده این اتفاقات است. 

جانباز فوت شده ۱۰۰ درصد سوختگی داشت

رئیس پزشکی قانونی   در خصوص علت فوت جانبازی که پندی پیش در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه اقدام به خودسوزی کرده بود نیز گفت که او ۱۰۰ درصد سوختگی داشته است، اما آزمایشات سم شناسی نیز بر روی وی انجام شده که هنوز نتایج آن مشخص نیست ضمن اینکه خانواده ایشان نسبت به کسی شکایتی ندارند.

حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه علت خودسوزی جانباز را بیماری اعصاب وروان عنوان کرد و بیان داشت: این جانباز از خدماتی همچون صندوق، معیشت، بیمه تکمیلی بهره مند بوده و هر آنچه که شامل دیگر جانبازان شده، شامل این جانباز نیز بوده است.

مطالب پیشنهادی