9:56 1399/05/01

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی سه شنبه شب در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت: شرکت دانش آموزان در کلاسهای تابستانه برخی از مدارس غیر انتفاعی این استان ممنوع است زیرا کلاس فوق العاده تابستانه براساس ضوابط ستاد مقابله با کرونا باید تعطیل باشند.

 

استاندار اصفهان تصریح کرد: همچنین آموزشگاه‌های آزاد موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط دانشگاه علوم پزشکی هستند و اگر رعایت نکنند براساس قانون و توسط مقامات قضایی بسته خواهند شد.

 

رضایی با بیان اینکه متولیان امر بهداشت و درمان باید در این شرایط برای مردم الگو باشند، اظهارداشت: شلوغی و ازدحام بیش از حد برخی مطب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، البته از برخی پزشکان تشکر می‌کنم که نوبت دهی اینترنتی به بیماران را مدنظر قرار می‌دهند.

 

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از صنایع و واحدهای اقتصادی بزرگ می‌خواهم در ایام پیش رو هدایای کارمندان را از صنایع دستی استان انتخاب کنند تا رونق این هنر صنعت را شاهد باشیم.

اخبار بیشتر

برگزاری کلاس‌های حضوری در اصفهان ممنوع شد

وی با اشاره به فعالیت کاروان‌های ندای محرم در استان اضافه کرد: برخی از مسوولان و سران هیات‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)  پیشنهاد تعطیلی کاروان ندای محرم را ارایه کردند که براساس این پیشنهاد کاروان ندای محرم در استان تعطیل است.

 

رضایی گفت: مراسم دعای پر فیض عرفه در اماکن باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بلامانع است که مسوولان این مراسم پر فیض با مراجعه به فرمانداری‌ها و براساس ضوابط تعیین شده می‌توانند این مراسم را برگزار کنند.

 

وی اظهارکرد: کرونا در حال پیشروی است از بیشتر شهروندان اصفهان به دلیل استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می شود و از آن دسته از مردم که این بیماری را جدی نگرفتند درخواست می‌کنم به خاطر سلامتی خود و خانواده شان و به احترام سلامتی همنوعان و همشهریان خود از اجتماعات بزرگ خودداری کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی