10:56 1398/09/25

 

 

 به گزارش مفتاح و به نقل از ایرنا، وزارتخانه یاد شده در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که برخی رسانه‌ها از دریافت نشدن بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی خبر داده بودند، در حالیکه این بسته به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود و این موضوع اطلاع‌رسانی شده است. 

بامداد ۲۴ آبان ماه با افزایش قیمت بنزین مقرر شد، سبد حمایت معیشتی در سه مرحله (۲۷ آبان، ۳۰ ابان و دوم آذرماه) برای ۶۰ میلیون نفر واریز شود.

وزارت تعاون ضمن اعلام اینکه مرحله نخست در دوره زمانی اعلامی، واریز شد و بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه از این پس نیز این مبلغ ۱۰ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای پیشتر اعلام کرد: کمتر از ۵۰ درصد متقاضیان طرح حمایت معیشتی، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزیکشنبه در اطلاعیه شماره ۹ خود اعلام کرد: از مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر ،کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) متقاضیانی که در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده اند ، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به شکل قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

همچنین از سوم تا بیستم آذرماه در مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر درخواست خود برای دریافت سبد حمایت معیشتی را باکد دستوری  #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند و کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) اجازه بررسی مجدد وسع مالی خانوار را داده‌اند. 

مطالب پیشنهادی