10:17 1397/05/14

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان : برگزاری مراسم دعای عرفه در باغ رضوان

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، سیدرضا جعفریان در حاشیه بازدید شورای مشورتی فرهنگی سازمان آرامستان‌ها از باغ رضوان گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری با شکوه مراسم دعای عرفه در باغ رضوان انجام شده است و 30 مردادماه همزمان با روز عرفه این آرامستان میزبان خیل عظیم شهروندان اصفهانی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان اظهار کرد: طراحی و عملیات ساخت المان قطعه نام آوران و ایثارگران به منظور معرفی و تکریم مشاهیر، مفاخر و ایثارگران مدفون در آرامستان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث موزه ، کتابخانه و پژوهشکده در سازمان آرامستان باغ رضوان از جمله برنامه های فرهنگی این سازمان است.

جعفریان به احداث بوستان بهشت در باغ رضوان اشاره کرد و گفت: پروژه بوستان بهشت بر اساس آیات و روایات قرآنی طراحی شده و قرار است در باغ رضوان احداث شود، تمامی این اقدامات در راستای کاهش آلام و دغدغه های زائران آرامستان  باغ رضوان و تسریع و تسهیل در امور آنها برنامه ریزی شده است.

گفتني است؛ شورای مشورتی فرهنگی سازمان آرامستان‌ها هر هفته برای بررسی و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های فرهنگی شهر اصفهان برگزار می شود.

 

مطالب پیشنهادی