16:16 1399/03/18
 

به گزارش مفتاح و به نقل از خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز نشست کابینه خود در روز یکشنبه با لفاظی مجدد علیه ایران به تلاش‌ها با آمریکا برای متوقف کردن تهران اشاره کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» نتانیاهو در سخنان خود با اشاره به گزارش تازه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: «ایران به طور منظم با مخفی کردن مکان‌ها، غنی سازی و سایر موارد تعهدهای خود را نقض می‌‌کند. مطمئنا اکنون با توجه به این افشاگری‌ها لازم است جامعه جهانی به ایالات متحده بپیوندد و از تحریم‌های فلج کننده علیه ایران استفاده کند.»

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در ادامه افزود که ویروس کرونا به هیچ وجه از عزمش برای ایستادن برابر ایران نمی‌کاهد.

 وی در این باره گفت: «اسرائیل این امکان را به ایران نمی‌دهد تا به جنگ افزارهای اتمی دست یابد و ما علیه تلاش‌های ایران برای استقرار نظامی در مرزهایمان به طور منظم اقدام خواهیم کرد.»

این در حالی است که یک شبکه صهیونیستی نیز از تصمیم تل‌آویو برای تشکیل کابینه امنیتی جداگانه و کوچکتر برای بررسی اختصاصی مسائل حساس از جمله اشغال کرانه باختری و مسئله ایران خبر داد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ و دیگر نخست‌وزیر چرخشی این رژیم برای تشکیل کابینه امنیتی ویژه جهت بررسی مسائل حساس از جمله اشغال کرانه باختری و برنامه هسته‌ای ایران، توافق کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

 

 

مطالب پیشنهادی