سارا امیری، بازیگر نقش لاله صدیق در فیلم سینمایی «لاله» برای شناخته شدن به عنوان بازیگر سینما مسیری طولانی را طی کرده است؛ مسیری عجیب به اندازه خود فیلم از تولید تا پرده

به گزارش مفتاح نیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ بازی امیری در فیلم «لاله» می‌توانست ستاره‌ای تازه به سینمای ایران معرفی کند اما مشکلاتی که سر راه تولید و در ادامه اکران فیلم پیش آمد، باعث شد دیده شدن او به عنوان بازیگری جوان، یک دهه به طول بینجامد.

اکران افتتاحیه «لاله» جمعه گذشته در پردیس سینمایی ایران‌ مال برگزار شد و روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه فیلم برای تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها در سینما فرهنگ روی پرده رفت.

«لاله» فیلمی است که در دل سینمای ایران با عوامل ایرانی به زبان انگلیسی ساخته شده است؛ یک پروژه جاه‌طلبانه درباره قهرمانی که می‌کوشد به رویای زندگی‌اش دست پیدا کند. این فیلم جنجالی نخستین حضور سارا امیری مقابل دوربین سینماست و با اکران فیلم اسدالله نیک‌نژاد در آینده نزدیک و با توجه به نقش خاصی که امیری در این فیلم اکشن و پرتعلیق بازی کرده، احتمالا او با پیشنهادهای زیادی مواجه خواهد شد.

در فیلم سینمایی «لاله» سارا امیری، ایرج نوذری، سام قریبیان، همایون ارشادی، نیکی کریمی، میترا حجار، امیرعلی دانایی و ... بازی کرده‌اند. این فیلم بهار سال ۱۴۰۰ روی پرده سینماها می‌رود.

مطالب پیشنهادی