16:50 1397/02/18

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" ستار خسروی" در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی که در زمینه فروش انگشتر های نقره ای فعالیت می کند با مراجعه به این پلیس اعلام کرد که پس از پایان فعالیت روزانه تعداد هزار و 330 انگشتر نقره ای را داخل صندوق عقب خودرو قرار داده و روانه منزل بودم که حین تردد 4 نفر سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت به خودرو نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد آن را به سرقت بردند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: با اظهارات شاکی بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب در این زمینه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارقان و کشف خودروی مسروقه را آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در حال تحقیقات بودند که یک ساعت بعد از سرقت، خودروی شاکی که به صورت بلاصاحب در کنارگذر یکی از آزاد راه های استان قرار داشت کشف شد اما هیچ اثری از انگشتر ها در آن نبود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و پلیسی پیچیده متهمان که دارای سوابق کیفری بوده و به دلیل ارتکاب جرایم متعدد تحت تعقیب مراجع قضائی بودند در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

این مقام مسئول گفت: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً سرقت هزار و 330 قطعه انگشتر نقره با تهدید سلاح سرد و ضرب و جرح شاکی اقرار کرده و عنوان داشتند که تعداد 650 عدد از انگشترها را فروخته و پول آن را بین خود تقسیم کردند که در این زمینه دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "خسروی" با اشاره به کشف 680 قطعه انگشتر مسروقه و تحویل آنها به مالباخته عنوان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مطالب پیشنهادی