23:56 1399/11/01

به گزارش سرویس اقتصادی مفتاح نیوز به نقل از پایگاه خبری اقتصاد جوان؛ رییس مرکز ملی فرش ایران در جریان سفر به استان کرمانشاه باهمراهی رییس سازمان صمت این استان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی و رییس اداره فرش سازمان صمت کرمانشاه از کارخانه پشم شویی غرب با ظرفیت ۱۵۰۰ تن شستشو و سورتینگ پشم در سال و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰ نفر و نیز کارگاه ریسندگی دستی ویان با ظرفیت ۱/۵تن نخ دستریس در ماه و اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر بازدید به عمل آورد و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار داد.

رافع در ادامه سفر به استان کرمانشاه با حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه دیدار و در مورد آخرین وضعیت فرش دستباف استان بحث و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تشریح فعالیتها و برنامه‌های سازمان در خصوص فرش دستباف افزود: ایجاد زنجیره ارزش فرش در استان از عمده مطالبات این سازمان در حوزه فرش می‌باشد که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

محسن دارابی تاکید کرد: کرمانشاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در حوزه فرش دارد و در صورت ایجاد بسترهای مناسب، زمینه برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران در این حوزه فراهم است.

گفتنی است رییس مرکز ملی فرش ایران به استان کرمانشاه از ۲ فروشگاه فرش دستباف در شهر کرمانشاه نیز بازدید به عمل آورد.

مطالب پیشنهادی