17:06 1397/08/03

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار معصوم بیگی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیاز هر جامعه ای است و همانطور که انسان بدون هوا نمی تواند زندگی کند، حیات بشر نیز وابسته به امنیت است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ، خاطر نشان کرد: امروز نیروهای انتظامی، مسئولیت حفظ و حراست از مهمترین نیاز جامعه اسلامی را برعهده دارند و در این راه نیز به طور شبانه روز تلاش می کنند تا مردم در امنیت و آرامش کامل به امور زندگی روزمره خود بپردازند.

وی در ادامه به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: ماموران سخت کوش مجموعه انتظامی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر توانستند بیش از 19 تن انواع مواد مخدر را کشف کنند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: این موضوع از طرفی نشان از تحرک و چابکی بیشتر ماموران پلیس استان دارد و از جهتی دیگر از توطئه دشمن برای آلوده کردن جامعه اسلامی ما حکایت می کند.

وی در ادامه از انهدام 80 باند سرقت در طول سال جاری خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس استان 700 میلیارد ریال موال مسروقه نیز کشف و به مالباختگان مسترد شد.

سردار معصوم بیگی، با اشاره به آمار بالای تلفات جاده ای در استان اظهار کرد: با وجود تمامی تدابیری که برای کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده ای در استان صورت گرفته بود اما با همین حال در سال جاری 600 نفر براثر تصادفات در جاده های استان جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه افزود: این درحالی است که در سال جاری تعداد مجروحان و مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در راه های شهری و برونشهری استان 10 هزار نفر بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: یکی از مهم ترین دلایل وقوع تصادفات، عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید فرهنگسازی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

سردار معصوم بیگی در پایان از زحمات سرهنگ "رجبعلی مختاری" در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر تجلیل کرد و گفت: سرهنگ "علی بساطی" یکی از فرماندهان دلسوز، متعهد و شایسته است که خدمات برجسته ای را در فرماندهی انتظامی گلپایگان داشته و امیدواریم در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز موفق باشد.

مطالب پیشنهادی