19:59 1397/04/12

 

 

به گزارش خبرنگار مفتاح، صبح امروز مراسم امحا 40 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، ستاد مبارزه با مواد مخدر ومسئولان استانی و اعضا کنگره 60( معتادان بهبود یافته) هماهنگ با کشور در ورزشگاه 25 آبان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان در این مراسم امحا 40 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در ورزشگاه 25 آبان گفت: مبارزه با مواد مخدر برای استان اصفهان هزینه زیادی داشته است و نیروی انتظامی نیروهای زیادی را فدا کرده است. اصفهان 102 شهید در این مسیر داشته است.

وی با بیان اینکه جهان در راه مبارزه با مواد مخدر وامدار ایران است گفت: مبارزه با مواد مخدر با جدیت انجام می‌شود و75 درصد کشف افزایش داشته است. ایران در خط مقدم مبارزه است،  بنابراین لازم است سازمان‌های  بین المللی حمایت بیشتری داشته باشند.

سردار معصوم بیگی استان اصفهان را جز استان‌های برتر معرفی کرد وگفت: استان اصفهان مقام هفتم را در جهت مبارزه داشت وامروز با کشف 11 تن در سه ماهه اول امسال به رتبه چهارم رسیدیم.

بنا به گفته وی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه 75 درصد رشد داشته و تریاک بیشترین مواد کشف شده است. بیش از 6 هزار نفر در حوزه مواد مخدر از قاچاق چی و توزیع کننده ومعتاد متجاهر دستگیر شده اند. 2200 طرح پاکسازی انجام شده و 42 باند مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی در ادامه بر انجام کار ویژه همگانی در استان برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد وگفت: باید همه پای کار بیایند تا مبارزه به خوبی انجام بشود. باید تقاضا را مدیریت وکنترل کنیم تا عرضه خودش را نشان ندهد

مطالب پیشنهادی