11:06 1396/02/06

مدير اداره بهزيستي شهرستان اصفهان: انسان سالم در شکل دهی مطلوب جامعه موثر است

 

 

به مناسبت گراميداشت هفته سلامت« اول لغایت هفتم اردیبهشت ماه » با شعار «زندگی سالم با نشاط و امید» اداره بهزيستي شهرستا ن اصفهان با همكاري و تلاش گروه هاي هميار، اقدام به برگزاري برنامه هايي علمي، فرهنگي،آموزشي و ورزشي نموده است.

به گزارش مفتاح، دكتر محمد سعيد محمدي مدير اداره بهزيستي شهرستان اصفهان هدف از برگزاري برنامه هاي پيش بيني شده در هفته سلامت را اهمیت مقوله سلامتی در زندگی آحاد جامعه نقشی که انسان سالم می تواند در شکل دهی مطلوب جامعه داشته باشد، عنوان كرد.

وي با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم سلامت و سهم آن در تحقق توسعۀ پایدار در كشور بر جلب توجه و مشارکت هرچه بیشتر مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی در سطح استان تاكيد نمود.

مدير اداره بهزيستي شهرستان اصفهان هفتۀ سلامت را فرصت مغتنمی جهت بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها؛ دستاوردها و انتظارات شایسته آحاد جامعه دانست، و ابراز اميدواري كرد با رويكرد سيستمي در قالب یک برنامۀ منسجم همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم بيش از پیش، گام برداریم.

گفتني است اجراي همايش هنر و رسانه و اجراي تست رايگان در زمينه سلامت و شادزيستن در منطقه حصه جنوبي توسط پايگاه نغمه مهربان بهار،  اجراي همايش خانواده در منطقه حصه شمالي توسط پايگاه طراوت،  گردهمايي آموزشي - تفريحي در باغ بانوان پرديس توسط پايگاه پويا انديشان، مشاوره و اجراي تست سنجش افسردگي بك، به صورت  رايگان در مسجد نورباران توسط پايگاه انديشه، گردهمايي ورزشي – تفريحي نوجوانان همراه با خانواده در باغ بانوان ناژوان توسط پايگاه مهرسازان اميد و گردهمايي و پياده روي جمعيت همياران در پارك صفه از جمله برنامه هاي اداره بهزيستي شهرستان اصفهان در نكوداشت هفته سلامت روان مي باشد.

همچنين برگزاري جلسه اي با عنوان آموزش زندگي خانواده و برپايي جشنواره غذاي سنتي همراه با آموزش تغذيه سالم از ديگر برنامه هاي در دست اقدام بهزيستي شهرستان اصفهان با همكاري پايگاه انديشه و پايگاه طراوت مي باشد.

 

مطالب پیشنهادی