17:13 1399/02/20

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، روز جهانی هلال احمر و پرستار به امدادگران شریف و پرستاران شهر اصفهان اظهار کرد: شهر و شهروندان قدردان تلاش ها و کوشش های کادر درمانی هستند.  

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت هایی که شیوع کرونا در روزهای پایانی سال گذشته به وجود آورده بود درخواست های زیادی برای امکان صدور پروانه ساخت با نرخ پایه 98 وجود داشت، ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت پرداخت عوارض تمدید شده بود، در زمینه پروانه ساختمانی نیز با لایحه ای که شهرداری به شورای شهر تقدیم کرد و با تصویب شورای شهر، امکان صدور پروانه ساختمانی با نرخ پایه سال 98 ایجاد شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی که قصد ساخت و ساز دارند می توانند از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

وی افزود: البته در خصوص صدور پایان کار ساختمانی نیز تخفیف 50 درصد در نظر گرفته شده است و تخفیف های دیگری هم در ایام مختلف سال پیش بینی شده که شهروندان می توانند با مراجعه به وبگاه شهرداری به آدرس Isfahan.ir یا تماس با تلفن 137 از جزئیات بیشتر آن اطلاع پیدا کنند.

نوروزی اضافه کرد: همچنان از همه شهروندان تقاضا می کنم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را برای مبارزه با ویروس کرونا به طور کامل رعایت کنند تا شهر ایمن شود و امکان غلبه بر مشکل پیدا شود.

 

مطالب پیشنهادی