17:12 1398/06/03

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر محسن مومنی با بیان اینکه در آخرین هفته مرداد ماه ، پوشش امدادی 95 حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 241 حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی بیست و ششم مرداد لغایت یکم شهریور ماه اشاره و خاطر نشان کرد : در این بازه زمانی 42 حادثه جاده ای ، 25حادثه شهری ، 24 مورد خدمات حضوری ، 2 حادثه صنعتی و کارگاهی ،1 حادثه کوهستان و 2 حادثه هوایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش داده شد.

رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان با اشاره به اینکه در طول این مدت 3 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : 295 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 105 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : در صورت بروز حادثه ، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی 112 تماس بگیرند . 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی