به گزارش مفتاح ،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی درونی و نعمت خداوند به ملت ایران بود به همین دلیل فرا رسیدن این ایام راجشنمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با احیای اسلام ناب محمدی در ایران، اسلام آمریکاپسند را از دل ملت ایران خارج کرد، گفت: امام خمینی (ره) به وسیله مبانی اسلام، انقلاب اسلامی را شکل داد، در حالی که حکومت پهلوی مخالف جریان آزادگی امام حسین (ع) در کشور بود.

امام جمعه اصفهان افزود: امام خمینی (ره) رهبری عادل بود، او قانون اساسی را در کشور نشر داد که مرتبط با مبانی اسلام بود، مردم ایران نیز هیچ گاه از رهبری خود و همچنین دین و انقلاب خود جدا نخواهند شد.

وی با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان این انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: شعارهای انقلاب اسلامی پس از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب همچنان بر سر زبان‌هاست، شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی شعاری است که در دل دشمنان ما ترس و واهمه ایجاد کرده است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر توان و ظرفیت جوانان این کشور و به رغم همه تحریم‌ها، همچنان استوار مانده است و در همه عرصه‌ها صاحب رشد و پیشرفت شده است.

وی در خطبه‌های نخست نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به اذن تکوینی اظهار داشت: بدون اذن خداوند برگی از درختان به زمین نمی افتد.

انتهای پیام/ 

منبع،تسنیم

مطالب پیشنهادی