15:10 1399/10/29

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان: افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در استان اصفهان

 
 

به گزارش مفتاح و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در جمع خبرنگاران با تاکید بر توجه مشترکان بر صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی در روز‌های سرد سال بویژه در بخش خانگی گفت: دی ماه امسال مصرف گاز در این استان ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل از آن شده است.

سید مصطفی علوی ۱۱۲ شهر این استان را از مزایای گاز برخوردار دانست و گفت: در حوزه شهری هم ۱۰۰ درصد حامل انرژی گاز توزیع شده، اما در حوزه روستایی هم ۹۹ درصد روستائیان از مزایای گاز بهره‌مند هستند.
وی، میزان مصرف گاز این استان را سالانه ۲۱ میلیارد متر مکعب ومیانگین مصرف روزانه را هم ۵۸ میلیون مترمکعب بیان کرد و افزود: در فصل سرما با افزایش مصرف این نوع حال انرژی به ویژه در بخش خانگی با مشکل روبرو هستیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، سوخت هر دو نیروگاه مستقر در اصفهان را گاز اعلام کرد و گفت: در دهه فجر ۱۶ طرح در حوزه گاز در این استان با بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
سید مصطفی علوی، میزان بدهی برخی ارگان‌ها ازجمله در بخش ادارات دولتی، نیروگاه‌ها و نیرو‌های مسلح را قابل توجه دانست و گفت: البته این بدهی‌ها از طریق پرداخت یا تهاتر تامین می‌شود.
وی افزود: البته میزان بدهی ذوب آهن و فولاد مبارکه در حوزه انرژی گاز هم در حال کاهش است و امروز نصف سال قبل بدهی دارند

مطالب پیشنهادی