10:36 1399/05/05

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا محمدی" در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهروندان برای تعویض پلاک خودروی خود از شب قبل به مراکز تعویض پلاک مراجعه و صف طولانی تشکیل می دادند ، پلیس راهوراصفهان ساعات کاری این مراکز را افزایش داد.

وی افزود: با تدابیر پلیس راهور از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی ساعت کاری این مراکز از 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر می باشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: اگر ساعت 10 صبح شهروندان به این مراکز مراجعه کنند می توانند بدون هیچ گونه معطلی و در صورت کامل بودن مدارک، ظرف مدت یک ساعت خدمات دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: شهروندان در زمان مراجعه می بایست وسایل بهداشتی فردی مانند ماسک ، دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد و امید است شهروندان عزیز نیز شب قبل به این مراکز مراجعه نکنند و صف های طولانی کنار خیابان تشکیل ندهند که تشکیل این صفوف خودرویی خطر ساز می باشد.

مطالب پیشنهادی