6:05 1399/04/11

 


به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی سازمان صمت، دکتر ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان ، از بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شهرکها و صنایع کوچک ایران در استان اصفهان از شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستانهای کاشان ، نطنز ، چادگان و خمینی شهر طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه جاری خبر داد و گفت:  چهارشنبه یازدهم تیر ماه همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن، با حضور مهندس صالحی نیا بهره برداری از سه واحد بزرگ صنعتی و معدنی در استان اصفهان آغاز می گردد.

*این پروژه ها که توسط بخش خصوصی در شهرستان های خمینی شهر، نطنز و کاشان ایجادشده ، با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان زمینه ی اشتغال ۱۱۵ نفر بصورت مستقیم را در استان اصفهان فراهم نموده است.*


رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان در تشریح این پروژه ها گفت: افتتاح شرکت فراچاپ آترین در ناحیه صنعتی کمشچه در شهر ستان خمینی شهر که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۷۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است .


وی افزود: شرکت فراچاپ آترین تولید کننده محصولات بسته بندی تا ۹ لایه ، پوشش آلومینیومی بسته بندی مواد غذایی آرایشی بهداشتی و همچنین چاپ لمینیت و پاکت های بسته بندی را بعهده دارد.


موفق در ادامه از افتتاح شرکت اطلس پارس صانعی واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر ۲ شهرستان کاشان با حضور معاون وزیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد و گفت: این شرکت با اعتبار صد میلیارد تومانی زمینه اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم کرده است. وی افزود : این شرکت لوله های کربنی ساده ، لوله های درز فولادی با برش مستقیم و همچنین عملیات برشکاری را بعهده دارد.


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه از افتتاح شرکت شایسته فولاد آسیا تولید کننده انواع تسمه های فلزی درشهرک صنعتی اوره نطنز خبر داد و گفت : این شرکت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر را بصورت مستقیم ایجاد کرده است.


رئیس سازمان صنعت و معدن استان اصفهان همچنین از بازدید معاون وزیر صمت از زیرساخت های ایجاد شده در شهرک ها و نواحی صنعتی کاشان و نطنز خبر داد و گفت: فردا عصر در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان، نشست صنعتگران، معدن کاران و اعضای هیات مدیره شرکت های خدماتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان را شاهد هستیم.


موفق در ادامه به برنامه های روز دوم سفر معاون وزیر صمت به استان اصفهان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با حضور مهندس صالح نیا در شهرستان چادگان، شاهد افتتاح شرکت تعاونی الکترود صنعتی نگین سپاهان خواهیم بود.

وی افزود: دیدار با صنعتگران و گفتگو با تولید کنندگان و نشست مشترک با اعضای شرکت های خدماتی شهرک صنعتی چادگان از دیگر برنامه های معاون وزیر صمت در استان اصفهان می باشد.

مطالب پیشنهادی