20:06 1399/05/15


به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، دکتر غفور راستین اظهار کرد: ساعت 15 امروز چهارشنبه 15 مردادماه به طور همزمان در سطح کشور، مراسم افتتاح 115 پروژه فوریت‌های پزشکی با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم یازده پروژه اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان اصفهان نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: امروز 6 پد بالگرد اورژانس هوایی شامل یک پد در شهر زواره از توابع شهرستان اردستان و پد شهر هرند هر دو به همت شهرداری و خیرین این شهرها، پد بالگرد شهرهای زیار و حسن آبادِ اصفهان به همت شهرداری، پد منظریه شهرضا با تلاش شهرداری و پد بالگرد اورژانس هوایی کهرویه شهرضا به همت اداره گاز این شهر افتتاح شدند.


مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به دیگر پروژه های افتتاح شده اشاره و خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس جعفرآبادِ لنجان در زمین اهدایی از سوی بنیاد مسکن و با هزینه ای معادل 600 میلیون تومان از سوی خیری به نام حاج زمان اسدی احداث و امروز به بهره برداری رسید.


وی ادامه داد: پایگاه خَیرسازِ رزوه در چادگان نیز با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان به همت حاج مهدی یادگاری و پایگاه دستگرد از توابع شهرستان برخوار و میمه در زمینی به وسعت 500 متر مربع و زیربنای 200 مترمربع به ارزش 2 میلیارد تومان از سوی خیری به نام حاج احمد باقرزاده از دیگر پروژه های افتتاح شده بودند.


دکتر راستین گفت: همچنین امروز پایگاه شهری شهدای مدافع سلامت که از سوی خیری به نام آقای پیمانی با هزینه ای بالغ بر 70 میلیون تومان بازسازی شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.


مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی سه راهی جندق نیز به همت خیری به نام آقای اسماعیلی با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان در زیربنای 220 متر مربع در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع اهدایی از سوی اداره راه و شهرسازیِ این شهر احداث و امروز همزمان با مراسم افتتاح 115 پروژه کشوری به بهره برداری رسید.


گفتنی است، مراسم نمادین افتتاحیه های امروز در استان اصفهان در محل پایگاه رزوه چادگان برگزار شد.

مطالب پیشنهادی