13:52 1399/06/30

به گزارش مفتاح و به نقل از سردار" محمدرضا میرحیدری" در حاشیه نشست تعاملی و امضای تفاهم نامه با صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: هرچند که تعاملات بسیار خوبی بین صدا و سیما و نهاد پلیس در سطح استان وجود دارد اما به نظر می رسد با توجه به هجمه ای که دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه ملت و انقلاب ما دنبال می کنند ایجاب می کند که بایستی این تعاملات روز به روز بیشترو گسترده تر شوند.

وی افزود: البته معتقدم که امروز همه دستگاه ها خصوصاً نهادهای انقلابی با تعامل بیشتر در جهت تقویت جبهه خودشان در مقابل هجمه دشمن می توانند اوضاع را مدیریت کرده و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: پلیس با توجه به ماموریت های خطیری که در راستای حفظ امنیت عمومی عهده دارد است لازمه اش این است که بتواند اخبار، پیام ها و هشدارهای خود را به صورت دقیق، صحیح و به موقع به اطلاع مردم برساند .

وی تصریح کرد: در همین راستا از رسانه ها و مخصوصاً صدا و سیما انتظار داریم که با اطلاع رسانی اخبار، پیام ها و هشدارهای پلیس به مردم شاهد به کاهش آسیب ها در جامعه کمک کنند.

این مقام انتظامی استان اصفهان، یکی دیگر از انتظارات پلیس از رسانه ها را انعکاس زحمات و تلاش های ماموران پلیس که به صورت شبانه روز و در سخت ترین شرایط در حال حفظ امنیت شهروندان هستند عنوان کرد و گفت: انعکاس عملکرد مثبت پلیس به تقویت جایگاه و منزلت پلیس در بین مردم جامعه نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته ناجا قرار داریم اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار شده امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه های هفته ناجا به صورت مجازی برگزار شود بنابر این یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای انعکاس عملکرد یکساله پلیس استان برای مردم بود که در این خصوص توافقات لازم به عمل آمد.

سردار میرحیدری گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن با تمام توان به مقابله با مردم و انقلاب ما آمده و در این شرایط ایجاب می کند که همه دستگاه ها با وحدت و با انسجام بیشتری انشا ء الله ماموریت های خود را دنبال کنند تا بتوانند برکات انقلاب اسلامی و آن اهدافی که داشته را پیاده کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان پلیس مصمم است امروز همانند گذشته و بلکه قوی تر از آن در اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد و از دستاورد های خون شهدا حراست کند و در این میان با توجه به اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند می توانند با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع اخبار پلیس باعث خنثی شدن هجمه های دشمن شوند.

مطالب پیشنهادی