به گزارش مفتاح به نقل از اداره ارتباطات رسانه شهرداری اصفهان با دستور ویژه شهردار، شهرداری اصفهان در آماده باش کامل قرار گرفت.

شهردار اصفهان اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش‌ رحمت الهی در اصفهان و احتمال آب گرفتگی معابر به تمامی مدیران و کارکنان شهرداری اعم از ۸واحدهای آتش‌نشانی، واحدهای خدمات شهری، خدمات موتوری، ترافیکی، ١٣٧ و ... در تمامی سطوح ستادی، مناطق و سازمان ها آماده باش کامل اعلام می‌ شود.

همچنانکه ظرفیت امدادرسانی آتش نشانی شهر اصفهان ٢ برابر شد  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: علاوه بر ٢۴ ایستگاه ثابت آتش نشانی در شهر که در آماده باش کامل به سر می برند، ٢۶ خودرو همراه با فرمانده نیز در حال گشت زنی در نزدیکی ورزشگاه ها و محل اسکان مسافران است. با این تمهیدات ظرفیت امدادرسانی آتش نشانی اصفهان تقریبا دو برابر شده است.

مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در حالت آماده باش هستند

حسین امیری، معاون خدمات شهری و جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با استفاده از امکانات مناطق ١۵گانه، برای رفع آبگرفتگی معابر و بزرگراه ها آمادگی کامل داریم.

مسافران مستقر در باغ فدک به ورزشگاه ها هدایت شدند

آماده سازی ۵٩ ورزشگاه برای اسکان مسافران درحالی صورت گرفت که مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در شرایط جوی حاکم و در پی بارندگی ها، هدایت مسافران مستقر در باغ فدک به سوی مکان های سرپوشیده مانند ورزشگاه هاست. همه نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر مشغول هدایت مسافران هستند.
ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان در آماده باش کامل است تا در صورت آبگرفتگی معابر به سرعت امدادرسانی با همه امکانات را انجام دهد.

 

مطالب پیشنهادی