به گزارش مفتاح، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معدل عملکرد استاندار کرمان بسیار خوب است گفت: به نظر می‌رسد دلیل استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان فشارهای سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان تندرو در کرمان است.

محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: رزم‌حسینی استاندار کرمان بدون اطلاع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اقدام به استعفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه با صحبتی که با استاندار انجام دادم، دلیل استعفا را حجم کار زیاد عنوان کرد گفت: استاندار اظهار کرد که از قبل به وزیر کشور گفته بودم که با اتمام دوره دولت یازدهم، نمی‌توانم همکاری کنم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر نمایندگان استان کرمان با رفتن آقای رزم‌حسینی مخالف هستند و اصلا در جریان این تصمیم نبودند افزود: قبل از برگزاری انتخابات هم با استاندار صحبت کرده بودیم که هر گروهی رای آورد، استاندار با رویکرد اقتصادی که دارد در استان بماند و همه نمایندگان اتفاق نظر داشتند.

وی با اشاره به اینکه وفاق و وحدت خوبی در استان کرمان با حضور رزم‌حسینی به وجود آمد خاطر‌نشان کرد: جاهایی هم بر عملکرد استاندار ایراد وارد است اما در مجموع معدل عملکرد استاندار کرمان بسیار خوب است و مردم راضی هستند.

پورابراهیمی با بیان اینکه به نظر من مسیر توسعه استان باید با حضور رزم‌حسینی باشد و در حال حاضر موقعیت مناسبی برای رفتن استاندار نیست افزود: حداقل استاندار باید تا شروع رسمی فعالیت دولت دوازدهم و رای اعتماد وزرا از مجلس در استان بماند.

وی با اشاره به اینکه به زودی جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان نیز با حضور وزیر کشور در همین رابطه برگزار می‌شود و عدم قبول استعفای استاندار را خواستاریم گفت: این نشست در حال پیگیری است و فردا یا پس‌فردا برگزار می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پای این قضیه محکم ایستاده‌ایم و دخالت‌های سیاسی در استان را به ضرر مردم می‌دانیم افزود: عملکرد استاندار در خدمت توسعه بوده و اجازه نمی‌دهیم با سیاسی‌کاری آن را به هم بزنند.

وی با اشاره به اینکه تحلیل من این است که استاندار کرمان تحت فشارهای سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان تندرو در کرمان این استعفا را داده است بیان کرد: متاسفانه اولویت کاری این افراد کارهای سیاسی است و منافع مردم برای آنها مهم نیست.

پورابراهیمی با اشاره به سخنان یکی از فعالان سیاسی جریان اصلاح‌طلبی در استان در جشن پیروزی انتخابات روحانی در کرمان گفت: نمونه آخر این سیاسی کاری‌ها همین است که در این مراسم به آرای مردم کرمان که به آقای رئیسی رای داده‌اند توهین کرده و از رای مردم به‌عنوان لکه سیاه نام بردند.

وی با بیان اینکه دوران اهانت به مردم کرمان گذشته است  افزود: تمام معضلات استان کرمان مربوط به نتیجه عملکرد همین افراد در همین دهه‌ها است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه مردم الآن کاملا هوشیار و آگاه هستند اظهار داشت: مردم به خوبی می‌دانند که چه کسانی خدمتگزار بودند و به آنها اطمینان می‌دهیم که نمایندگان آنها هم مسیر توسعه و پیشرفت استان را بدون سیاسی کاری دنبال می‌کنند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی