13:31 1396/10/19

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی استانداری اصفهان ؛ دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان در جلسه ی ستاد ساماندهی جوانان از حضور نیافتن مدیران کل در این جلسه ناراحت شد و از نمایندگانی که به جای مدیران کل در جلسه حضور داشتند خواست تا جلسه را ترک کنند.  

وی در ادامه اظهار داشت: سابقه این جلسات نشان می دهد که متأسفانه برخی مدیران کل و رؤسای دستگاهها کمترین اهمیت را به این جلسه داده اند و همین امر باعث شده است که بتدریج بجای حضور فعال در جلسات نماینده های خود را به جلسه فرستاده اند.

استاندار اصفهان در همین ارتباط افزود: سطح تصمیمات و تدوین استراتژی ها در خصوص جوانان به همین دلیل به شدت نزول پیدا کرده است و این روال در دوره جدید نمی تواند و نباید استمرار داشته باشد.

مهرعلیزاده تأکید کرد: چه مسئله ای مهمتر از مسئله ساماندهی امور جوانان هست که آقایان مدیر کل به این مسئله این قدر بی توجهی می کنند؟

استاندار اصفهان ضمن عذرخواهی از نمایندگان مدیران کل دعوت شده که در جلسه حضور داشتند ، از آنان خواست جلسه را ترک کنند و تاکید نمود: با توجه به اهمیت موضوع جوانان و سطح تصمیم گیری در این ستاد لازم است مدیران کل شخصاً در این گونه جلسات شرکت نمایند.

مهرعلیزاده مدیران را مؤظف کرد برنامه های عملیاتی و کاربردی خود را در خصوص جذب هر چه بیشتر جوانان ، اشتغال آنها و حضور فعال و پر نشاط آنها در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و سیاسی را ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه جوانان سرشار از انرژی ، فکر و ایده های جدید و خلاق هستند و با واقعیت های بین المللی ارتباط وقدرت تعامل بیشتری دارند ، گفت: تا زمانیکه کارها و برنامه ها به دست جوانان با انگیزه ، قوی و پر ریسک سپرده نشود از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود.

استاندار اصفهان از مدیران خواست تا در یک زمانبندی معقول و محدود که در هر حال بیش از ۳ ماه به طول نینجامد ، حداقل ۲ الی ۳ نفر از معاونین خود را از بین جوانان ۲۵ الی ۳۵ سال خود انتخاب نمایند.

مطالب پیشنهادی