17:44 1397/09/03

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمزه يبلويي" ‌اظهار داشت:  از ساعت 5 صبح امروز بارش برف در اين شهرستان شروع و همچنان نيز ادامه دارد و تردد در اين شهرستان بدون زنجير چرخ و يخ شكن مقدور نمي باشد.

اين مقام انتظامی بیان داشت:  با توجه به شرايط جوي و كوهستاني بودن منطقه لازم است تا رانندگان حتي المقدور از سفرهاي غيرضروري به این شهرستان خودداري کرده و در صورت لزوم تردد در جاده ها با سرعت كمتري رانندگي و زمان بيشتري را براي سفرشان در نظر بگيرند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر ،  بستن زنجير چرخ با استفاده از لاستيك يخ شكن و همراه داشتن لوازم و تجهيزات زمستاني براي رانندگان را الزامي دانست و افزود: لازم است رانندگان قبل از حركت ضمن سوخت گيري كامل جعبه كمك هاي اوليه نیز به همراه داشته باشند.

وی بیان داشت: لازم است رانندگان قبل از سفر از سالم بودن قسمت هاي فني خودرو به ويژه سيستم گرمايشي و برف باك كن اطمينان حاصل كنند و با به همراه داشتن وسايل گرمايي مانند: پتو، جيره خشك، وسايل ايمني و شماره تلفن هاي مراكز ضروري مانند: اورژانس، هلال احمر، امدادرساني و ... را به همراه داشته باشند.

سرهنگ یبلویی ،گفت:  در صورت امكان وسيله نقليه خود را به چراغ مه شكن مجهز كنيد و در صورت نداشتن اين چراغ با روشن كردن نور پايين با احتياط كامل حركت کرده و  در صورت بخار كردن شيشه جلو از دستگاه تهويه خودرو استفاده  و يا شيشه سمت راننده را كمي پايين آوريد تا ديد كافي داشته باشيد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر  در پايان از شهروندان خواست در اين فصل سال قبل از مسافرت با شماره تلفن 141 اداره راه وترابري از وضعيت راهها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه مشكل در طول مسير با پليس 110 تماس بگيرند.

مطالب پیشنهادی