15:08 1397/05/17

رییس سازمان بهزیستی: ادعای دریافت رشوه را رد کرد

 

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از ایسنا، در جلسه صبح امروز مجلس، رستمیان ـ نماینده دلفان ـ مدعی پرداخت رشوه ۵۰۰ میلیونی توسط رییس بهزیستی برای سکوت در باره وضعیت و مشکلات استان لرستان شد و در عین حال به ممانعت بندپی، رییس بهزیستی، برای ورود این نماینده به برخی استانها برای رسیدگی به مشکلات، صرف۹۰۰ میلیون تومان برای هزینه همایش و مهمانی‌ها، خرید خودروی شاسی‌بلند از محل هزینه خرید ویلچر و کمک به ایتام و ... اشاره کرد که محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی ، این اظهارات را اتهام خواند و گفت: علت این اتهامات این است که فردی که آقای رستمیان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود اما فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات سازمان بهزیستی رای نیاورد و منصوب نشد و فردی که مورد تایید سازمان بهزیستی بود برای این سمت انتخاب شد. متاسفانه آقای رستمیان دنبال این بود که این فرد را به سازمان بهزیستی تحمیل کند.

 

وی درباره عملکرد سازمان بهزیستی در استان لرستان نیز گفت: میزان اشتغال تحقق یافته در استان لرستان بیش از برنامه مصوب است و در این مورد راستی آزمایی شده است. همچنین در تمام شهرستان‌های دارای شاخص جمعیتی لازم، اورژانس اجتماعی شروع به کار کرده است که نشان دهنده عملکرد سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

 

بندپی اظهار کرد: بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در استان لرستان و حتی حوزه انتخاباتی آقای رستمیان حضور یافتم و مشکلات را بررسی و برنامه‌ها را پیگیری کردم.

 

وی درباره اتهاماتی درمورد انجام سفرهای خارجی‌اش نیز گفت: اینجانب در چارچوب ارائه خدمات جمهوری اسلامی در قالب حمایت از معلولین که مصوبه مجلس هم هست در صحن سازمان ملل حضور یافتم و گزارش این دستاوردهای بزرگ را ارائه دادم. در بسیاری از سفرها شخص وزیر، دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و ... نیز حضور داشتند.

 

رئیس سازمان بهزیستی کشور  تاکید کرد: این حق را  برای خودم و سایر همکارانم قائل هستم تا از مراجع قضایی این اتهامات را پیگیری کنیم.

 

مطالب پیشنهادی