10:12 1397/08/30

 

 

 

 

به گزارش مفتاح، سرهنگ علی مقواساز به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، بسیج را  یک حرکت مردمی و خدمت رسانی خالصانه و بدون منت به همه مردم شهر اصفهان تعریف کرد.

مقواساز با بیان اینکه امروز آشنایی با فرهنگ بسیج برای جوانان از ضروریات است، گفت: اگر مردم شهر و به خصوص قشر جوان با فرهنگ بسیج آشنا شوند یک زندگی خوب و پرنشاطی را می‌توانند تجربه کنند.

وی با توجه به هفته بسیج و احیا تفکر بسیجی از تدارک  بیش از 5 هزار ویژه برنامه در یک هزار و 200 رده بسیج ناحیه اما صادق (ع)  خبر داد  که  دیدار با یک هزار خانواده شهید و ایثارگران توسط 10 هزار بسیجی خواهر و برادر، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح 4 پروژه کارآفرینی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

 

مقواساز در ادامه افزود:  با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم برگزاری اردوی یک روزه برای 11 هزار نفر از دانش آموزان باهدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی آن‌ها با حضور در خانه مشروطه و خانه انقلاب پیش‌بینی شده‌ است.

 

پویش مطالعاتی کتاب "سلام بر ابراهیم " و زندگی نامه شهید والامقام ابراهیم هادی نیز در مدارس و پایگاه‌های سطح شهرستان با بیش از 10 هزار جلد کتاب یکی از برنامه های هفته بسیج خواهد بود. حضور بسیجیان خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در بیمارستان‌های سطح شهر و عیادت از بیماران با هدف تبیین حضور بسیجیان در همه صحنه ها در هفته بسیج به اجرا در خواهد آمد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) شهر اصفهان مهمترین برنامه‌های انجام شده در بازه یکساله رده‌های ناحیه مقاومت بسیج امام صادق، را اعزام 100 گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها برای ارائه خدمات فرهنگی، درمانی، عمرانی و آموزشی توسط 20 هزار نفر از جهادگران بسیجی، برپایی جشن ازدواج آسان برای بیش از 60 زوج بسیجی با هدف ارتقای فرهنگ ازدواج آسان عنوان کرد.

وی در ادامه از اجرای طرح پیوند آسمانی، جمع آوری جهیزیه برای بیش از 200 زوج نیازمند شهرستان اصفهان، ارائه خدمات پایش سلامت برای 4 هزار نفر از آحاد مردم شهرستان توسط پزشکان بسیجی، ترمیم و بازسازی بیش از 100 منزل مناطق محروم و نیازمندان از دیگربرنامه­‌های انجام شده در سطح ناحیه توسط بسیجیان خبر داد.

 

مقوا ساز در خصوص برنامه های اجرا شده در حوزه دختران وزنان گفت: اجرای بیش از 200 برنامه پرنشاط ویژه دختران با هدف افزایش سطح آگاهی و مهارت‌ها‌ی زندگی در سطح مدارس و پایگاه‌ها، برگزاری کارگاه‌های خانواده مقاوم و برپایی بیش از 2 هزار نشست مادرانه با حضور 60 هزار مادر و همچنین ایجاد پایگاه‌های مشاوره در سطح شهر اصفهان از دیگر برنامه‌های انجام شده در سطح این ناحیه بوده است.

 

 

انتهای پیام/ ز

مطالب پیشنهادی